Mamy ogromną przyjemność poinformować Państwa, że raport: „Trendy marketingowe wśród producentów materiałów budowlanych w Polsce 2023”, którego nasza organizacja była partnerem, jest już gotowy do pobrania. Udało się w nim zebrać, a następnie przeanalizować opinie 107 przedstawicieli polskich firm produkujących materiały budowlane.
Uczestnicy badania, którymi byli właściciele, prezesi, dyrektorzy, a także pracownicy działów sprzedaży oraz marketingu, udzielili odpowiedzi na 18 pytań dotyczących takich obszarów jak:
– Grupy docelowe oraz wykorzystywane narzędzia komunikacji marketingowej;
– Wykorzystywane metody optymalizacji działań marketingowych;
– Alokacja budżetów marketingowych;
– BIM oraz zarządzanie produktem.
Zapraszamy do pobrania i zapoznania się z wynikami raportu, który dostępny jest na stronie: www.bimally.pl/raporty/trendy-marketingowe
Autorami badania byli: Piotr Trusiewicz (BIM ALLY Sp. z o. o.) oraz dr Iwona Piekunko-Mantiuk (Wydział Inżynierii Zarządzania Politechniki Białostockiej)
Wśród partnerów badania znaleźli się: Wydział Inżynierii Zarządzania Politechniki Białostockiej, Wydział Budownictwa i Nauk o Środowisku Politechniki Białostockiej, Stowarzyszenie Producentów Silikatów „Białe Murowanie”, Związek Pracodawców Producentów Materiałów Dla Budownictwa, Krajowe Zrzeszenie Producentów Materiałów Budowlanych CERBUD, Stowarzyszenie Producentów Betonów, Polski Klaster Budowlany, a także partnerzy medialni: Builder, Rynek Instalacji, Izolacje.com.pl