Zapraszamy Państwa do pierwszego ogólnopolskiego badania na temat marketingu producentów materiałów budowlanych na rynku B2B. Badanie nosi tytuł “Trendy marketingowe wśród producentów materiałów budowlanych” i jego celem jest określenie podejścia do działań marketingowych oraz preferencji w zakresie wykorzystania kanałów i narzędzi komunikacji. Kwestionariusz skierowany jest do pracowników i właścicieli firm produkujących materiały budowlane i zawiera 18 pytań. Zostały one skonstruowane tak, aby jak najlepiej sprecyzować skuteczność działań, jakie podejmuje przedsiębiorstwo do zrealizowania celów marketingowych, a także nie zająć Państwu zbyt wiele czasu.
W ramach podziękowania za udział w ankiecie, otrzymają Państwo raport na tydzień przed jego oficjalną publikacją. Wystarczy, że po wypełnieniu kwestionariusza podacie Państwo adres e-mail, na który raport ma zostać wysłany.
Z góry dziękujemy za Państwa zaangażowanie i wzięcie udziału w badaniu. Link do ankiety znajdziecie Państwo ponizej.
Autorzy badania:
- BIM ALLY Sp. z o.o.
- Wydział Inżynierii Zarządzania Politechniki Białostockiej
Partnerzy badania:
- Polski Klaster Budowlany,
- Wydział Budownictwa i Ochrony Środowiska Politechniki Białostockiej,
- Związek Pracodawców Producentów Materiałów Dla Budownictwa,
- Stowarzyszenie Producentów Silikatów Białe Murowanie,
- Krajowe Zrzeszenie Producentów Materiałów Budowlanych CERBUD,
- Stowarzyszenie Producentów Betonów,
Partnerzy medialni:
- Builder
- Rynek Instalacyjny
- Izolacje.com.pl